Et trobes aqui: Inici - Grup de Polítiques de Salut - Documents - Comunicat d'Urgència Marea Blanca de Catalunya

Comunicat d'Urgència Marea Blanca de Catalunya

Atenció: s'obre en una nova finestra. Imprimeix

marablancalogoLa Comissi√≥ de Coordinaci√≥ de les 64 entitats que constitueixen la¬†Marea Blanca de Catalunya,¬†reunida el dia 7 d‚Äôoctubre de 2015, constata i avisa que, en aquest dies de govern en funcions i buits de control parlamentari normal, s‚Äôestan prenent decisions dins del Sistema P√ļblic de Salut, per part d‚Äôinst√†ncies de govern i de gesti√≥, que afecten a aquest sistema i poden hipotecar accions pol√≠tiques futures. Aix√≠ mateix van apareixent informacions i denuncies als mitjans de nous casos de corrupci√≥ amb implicaci√≥ d‚Äôaltes inst√†ncies del propi Servei Catal√† de la Salut, sense que s‚Äôhagin donat explicacions p√ļbliques ni hagin comportat dimissions necess√†ries.

Les entitats de¬†la¬† Marea Blanca¬†no tolerarem m√©s decisions que siguin una hipoteca per la nostra sanitat de futur. Avisem de la responsabilitat dels pol√≠tics ‚Äúen funcions‚ÄĚ i els alts funcionaris i gestors que demanarem responsabilitats si es donessin aquestes decisions i ens oferim pel necessari i urgent proc√©s ‚Äúconstituent‚ÄĚ tamb√© en el tema de la Salut i la Sanitat que ha de tenir lloc a Catalunya per decidir entre totes el model de Sistema de Salut de futur que reverteixi les externalitzacions, privatitzacions, retallades i precarietat laboral a que ens han portat les pol√≠tiques del govern de Catalunya.

Llegiu tot el Comunicat